PROJEKTEK

Törökbálint megállóhelyen peronsüllyedés helyreállítása

Törökbálint megállóhelyen peronsüllyedés helyreállítása

Beruházó:  MÁV Zrt.
Megrendelő:   MÁV Zrt.
Kivitelező:     Homlok Zrt.
Projekt kezdete:    2020. április 07.
Projekt befejezése:    2020. szeptember 19.

Projekt rövid ismertetése:

 

A Homlok Zrt. végezte alvállalkozók bevonásával a „Törökbálint megállóhelyen peronsüllyedés helyreállítása és kapcsolódó felsővezetéki, térvilágítási és távközlési munkák I. ütem” tárgyú közbeszerzési eljárásban lefolytatott kivitelezési munkákat.

Főbb műszaki tartalom:

  • a szükséges bontási munkák elvégzése (támfal; peron; felsővezeték; térvilágítás; távközlés);
  • a bevágásból kikerülő felesleges föld kitermelése és elszállítása (~2500 m3);
  • töltés építése több mint 10.000 m3;
  • peron építése, burkolat kiselemes burkolatból, peronszegély előregyártott peronelemekből;
  • felsővezeték építési munkák elvégzése (oszlopállítás, tartószerkezet szerelés, felsővezeték szabályozás, oszlopfestés), alvállalkozó bevonásával;
  • utastájékoztató hangrendszerek létesítése;
  • kábelalépítményi, távközlési és térvilágítási munkák végzése.

A munkát egy ütemben, a vasútüzem, és a megállóhelyen megálló személyvonatok forgalmának fenntartása mellett végeztük el. A projekt megvalósítására a szerződés szerint 165 nap állt rendelkezésre.


  • Beruházó:    MÁV Magyar Államvasutak Zrt.

  • Megrendelő:    

  • Kivitelező:    Homlok Építő Zrt.

  • Kivitelés kezdete:    2018

  • Kivitelés várható befejezése:    2020


Projekt rövid ismertetése:
   

The technical contents of the project include track maintenance operations on the track network of MÁV Zrt., as part of a framework contract. As part of this, Homlok Zrt. carries out servicing and maintenance operations based on two framework contracts:

  • Reconstruction of reinforced concrete bases in the track network of MÁV Zrt. –
    framework contract for the period 2018 – 2020
  • Replacement of cross-ties in the track network of MÁV Zrt. – framework contract for
    the years 2018 – -2020

Based on both framework contracts, the servicing operations of reinforced concrete bases and bore servicing operations, and the replacement of cross-ties in the bypasses, planned for the year 2018, were carried out according to the technical specifications. According to the contract, the operations will continue in the next two years.